środa, 5 sierpnia 2015

Nobody.

Cześć!
Co mogę wam zaoferować?  Hmm.. Jedynie siebie,ale nie oczekuje nic w zamian. Mam potrzebę napisania o czymś co mnie uwiera gdzieś w środku.

Każdy z nas ma dwie (conajmniej)  twarze. Przylapaliscie się kiedyś na sytuacji, że zachowujecie się zupełnie inaczej w domu niż w szkole?  W sumie to oczywiste, ale nie zawsze. Ja naprzyklad mam tak, że bardzo nie ufam nowo poznanym osobom, jestem wtedy przy nich nieśmiała, sprawiam wrażenie zamkniętej w sobie. Nie znam tej osoby, wiec jest dla mnie. ,,nikim". Dopiero gdy poznam daną osobę, otwieram się i staje się ona dla mnie częścią życia, czasami bardzo znaczącą częścią. W domu natomiast jestem bardziej beztroska, nie stresuje się niczym, bo znam ludzi z którymi mieszkam, nie czuje się w ich obecności nieswojo, czuje się bezpiecznie.

Warto poznawać nowych ludzi, żeby nasze życie składało się z wiele znaczących części, będzie wtedy ciekawiej, i łatwiej. Życzę wam tego.

A to parę zdjęć z ostatniego tygodnia ;)






~ Tea ~

4 komentarze:

  1. O super ze moj kom jest pierwszy :) kazdy ma dwie albo wiecej twarzy, mysle ze tych co ich nie maja albo jest malo albo ich nie ma. Ja kestem strasznie niesmiala :/ zdjecie pierwsze i ostatnie- zakochalam sie, super! I masz sliczny rower(jesli to Twoj oczywiscie) milych wakacji! ;) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ! będę wpadać częściej.

    Jeśli masz ochotę . ZAPRASZAM
    http://kolorowy-ptak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity blog, a zdjęcia przepiękne :)

    Zapraszam http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń