niedziela, 30 sierpnia 2015

Czuję się głupia.



Siemanko!!
Wracam po krótkiej przerwie, kto się cieszy?
*świerszcze*
No, ekhm, tłumaczyć się nie będę, ale nie będę sobą jeśli nie przeproszę (jeśli ktoś jeszcze to czyta i mam kogo przeprosić), a więc: przepraszam, że tak zaniedbałam bloga, post miał się pojawić dobry miesiąc temu, ale teraz już (mam taką nadzieję) będę dodawać je regularnie. 

Za 2 dni rozpoczęcie roku szkolnego, które zakończy 2 miesięczną "samowolkę", ale szczerze- zawsze w połowie sierpnia brakuje mi szkoły, bo trochę nudzi mnie ta "wakacyjna rutyna".
Chociaż myśl o tym, że ten ostatni rok w gimnazjum będzie prawdopodobnie najcięższy trochę odbiera mi entuzjazmu. Boję się tego, że tak naprawdę te oceny na świadectwie nie świadczą ani trochę o mojej wiedzy, a raczej o tym, że dobrze wykułam dany materiał na pamięć na kartkówki, sprawdziany, testy itp. a potem w 90% wyleciał mi z głowy. Przez to strasznie czuję się głupia. Dlatego też, jak co roku zresztą, postanawiam wziąć się poważnie za naukę. Tylko szkoda, że przejęłam się tym tak bardzo dopiero teraz.
No nic, zostawiam Was ze zdjęciami z ostatniej "sesji".

Gościnnie moja przyjaciółka Julia, która zresztą mnie motywowała do dodania posta wcześniej. Mam nadzieję, że nie obrazi się za tyle zdjęć z jej udziałem :)





Widzicie ten ból na mojej twarzy? haha

 




A Wy jak się czujecie z myślą, że to koniec wakacji?
Mam nadzieję, że jesteście pełni energii!


~A                              

12 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie jestem zła. I jak widzisz nadal są osoby, które czytają :) Tak więc post, który miał być dodany 18.08 wreszcie się pojawił ^^ KC
    Neko-Julka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia .Ja cieszę się , że wracam do szkoły , nie ma tego złego ;))
    Obserwuję:3
    Jeśli mój blog Wam się spodoba -zaobserwuj .Mogłybyście też poklikać w linki pod ostatnim postem , będę bardzo wdzięczna .
    GLAMFACE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie nastawienie jest prawidłowe! :)
      Bardzo dziękuję :)
      ~A

      Usuń
  4. ja zdecydowanie jestem naładowana energią!
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz taka do końca :)
      Również pozdrawiam cieplutko ♥
      ~A

      Usuń