środa, 8 lipca 2015

Teenage dirtbag

Hej, mam do was prośbę, tak na początek, żebyście opisali swoje najlepsze wspomnienie z wakacji w komentarzach ;)

Moim jednym z wielu miłych wspomnień z wakacji, jest jak byłam z rodzicami, bratem i znajomymi na kajakach, cisza, spokój,natura, spanie w namiocie, ognisko. ;) 

Lubię gromadził jak najwięcej wspomnień. Nie tylko z wakacji. Ale ze szkoły lub z rozmaitych wypadów. To zawsze zostaje i na starość miło jest powspominać. 

Moim ostatnim uzależnieniem jest muzyka. W sumie zawsze uwielbiałam słuchać muzyki ale teraz mam problem gdy wieczorem mam posłuchać sobie 2-3 piosenki, bo mam ochotę usłyszeć ich więcej.

Wheatus- teenage dirtbag






                            ~Tea~


8 komentarzy:

  1. Jak na razie moje najlepsze wspomnienie to nocka na działce z przyjaciółkami:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje z przyjaciółmi to jest to! Również pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Też uwielbiam tą piosenkę :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tą piosenkę!
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ognisko, a potem spanie pod namiotami z przyjaciółmi ♥
    Same pyszności, arbuz, gofry. Kubki smakowe zaczynają pracować. :)
    Zapraszamy Cię do nas:
    http://fiind-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzo mam takich miłych wspomnieć :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłe wspomnienie z tych wakacji? Chyba pobyt u mojej przyjaciółki na nocowaniu :) Po południu pobyt w kinie i do tego pół nocy spędzone na oglądaniu.
    "-x3 (iks trzy)?
    -Dlaczego wszyscy to tak czytają? To jest taka buźka jak nie można użyć dwukropka :)
    -Musisz częściej wysyłać mi takie buźki to może się nauczę ;) "

    OdpowiedzUsuń