piątek, 3 lipca 2015

Yoghurt




Hejka!
Jak Wam minął pierwszy tydzień wakacji??
U mnie wszystko w jak najlepszym porządku, no, prócz mojego pokoju, który sprzątałam w środę, ale i tak jest jak zawsze. 
Jakoś o 11 dowiedziałam się, że już w przyszłym tygodniu jadę do Austrii!!! Nie mogę się doczekać, pierwszy raz jadę za granicę. Mam zamiar robić duuuużo zdjęć, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Do tego 29 lipca lecę samolotem (również pierwszy raz!) do brata do Anglii!!! Tyle nowych rzeczy spróbuje i zobaczę w te wakacje. Naprawdę się bardzo cieszę.
Dzisiaj wybrałam się na targ (wow wow) po jakieś okulary przeciwsłoneczne- już na samym początku stał pan ze stoiskiem z najróżniejszymi okularami, które od razu przypadły mi do gustu. Ogólnie oceniam je na 4/5. Jakościowo nie są za ciekawe, ale moim zdaniem nadrabiają wyglądem. :) Nareszcie znalazłam takie, w których w miarę ok wyglądam.







Coś dużo moich selfie- niedobrze już ze mną.

Nareszcie uważam, że mam nawet ładne paznokcie, haha.


A Wy jakie macie plany na wakacje?

~A                               


12 komentarzy:

  1. super okularki :*
    obserwacja za obserwacje ?
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    My już zaobserwowałyśmy :)
    ~A

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany post!!
    Liczę na obserwację<3
    Zapraszam do siebie
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  4. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/attack.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Anglii, kiedyś muszę tam polecieć. ;) Udanych wakacji :*

    Zapraszam do mnie na nowy post + filmik :)
    http://niikla.blogspot.de/2015/07/wakacje-get-ready-with-me.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję, że Twoje również będą udane ^_^
      ~A

      Usuń
  6. Kolonia Harcerska <3 --------- moje plany na wakacje <3


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, mnie również się podobają hehe :D :)
    ~A

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNE OKULARY!! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń