środa, 17 czerwca 2015

Wycieczka klasowa 2015 Kaszuby-Gdańsk-Malbork!

Witajcie!
Jak Wam minął tydzień?
Jak już wspominałam byłam ostatnio na wycieczce z klasą. Powiem Wam, że miejsce, w którym mieliśmy nocleg, było piękne! Budynek znajdował się na naprawdę dużej posesji, a przez nią przepływała rzeczka, której szum można było bardzo wyraźnie usłyszeć w nocy (przynajmniej w naszym pokoju, bo znajdował się tuż obok niej haha) i przy której można było się odprężyć. Oprócz tego była tam również altanka z krzesłami i stolikami do dyspozycji, boisko do gry w tenisa, a za tym boiskiem stał jeszcze stół do gry w pingponga, który zresztą był nie widoczny z daleka. Ogólnie według mnie to naprawdę duże luksusy jak na wycieczkę klasową.
Jeśli mam być szczera to nie mam sił by dokładnie Wam opisać jak przebiegła cała wycieczka, jak moje wrażenia itd. ale chyba i tak by to było zbyt długie i przez to nudne. Tak więc w skrócie: najbardziej podobało mi się na Kaszubach i w Gdańsku. Drugi raz w życiu zobaczyłam i "dotknęłam" morza! Woda zdecydowanie jest moim żywiołem. Malbork też był ok, ale tam było więcej teorii, jeśli można tak to nazwać. Najwięcej "opowiedzą" Wam zdjęcia z tej oto wycieczki, także zapraszam do obejrzenia.
Podsumowując: wycieczkę uważam za udaną, tak na 4/5. :)

Część z tych zdjęć robiłam ja, a część mój kolega z klasy.



































Byliście już może w którymś z tych miast?

~A               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz