wtorek, 9 czerwca 2015

Pakowanie...!

Hejka!
Co tam? Zauważyłam, że dosyć często mam ochotę tak właśnie zaczynać post, ale to nic. :)
Zapewne czytacie tego posta, gdy ja właśnie, razem z Tea, siedzę w autokarze w drodze na wycieczkę klasową. Mimo, że miewałam różne uczucia w związku z tą wycieczką to i tak nie mogłam się jej doczekać. Naprawdę się z niej cieszę!
Jedną z najgorszych, a zarazem najmilszych, rzeczy do zrobienia przed wycieczką jest pakowanie. Zawsze zostawiam to na ostatnią chwilę i strasznie długo mi to zajmuję. Ale sprawia mi to również w jakiś sposób przyjemność.
Dzisiejszy post pisałam tak na szybko i dlatego też jest on krótki. Pozostaje mi się z Wami pożegnać. Do zobaczenia w przyszłym tygodniu!






A Wy jedziecie na jakąś wycieczkę klasową? Może już byliście?


~A                

4 komentarze:

  1. ja akurat za pakowaniem nie przepadam :D zawsze mam wrażenie, że czegoś zapomniałam!
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam się pakować *o*
    Udanej wycieczki! :)
    Zapraszam na mojego bloga: http://poppymiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wybieram się niestety na żadną wycieczkę klasową :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej wycieczki klasowej! Moja klasa niestety nigdzie nie jedzie.
    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń