piątek, 19 czerwca 2015

Dorośnij

Od jakiegoś czasu spotykam się z niezrozumieniem, chodzi mi o sposób patrzenia ludzi na siebie nawzajem. Gdy jest się dzieckiem wszystko jest prostsze, dlatego chcę nim być jak najdłużej. Dorośli mówią mi, Dorośnij,ale ja nie chce, nie chce żeby zwracali mi uwagę, jak mam się zachowywać, jak i co mówić, jak się ubierać. Gdy robie coś po swojemu, to mówią mi ze pewnych Rzeczy nie wypada robić, mówić w moim wieku... Nie wypada tak się zachowywać, Dlaczego??  w jakim ,,wieku " wypada a w jakim nie??  Czy to ma jakieś znaczenie? Każdy człowiek ma swój rozum, wie kiedy robi coś źle. A gdy zrobi coś źle, to potem wyciągnie wnioski i drugi raz tak nie zrobi... Po co na sile kierować człowiekiem,nie da się nad nim przeciez całkowicie zapanować.
Dlatego ja chciałabym narazie pozostać małą dziewczynką ;)


Tatuaż Oznacza mój znak zodiaku -
Panna 


A ten piesio to Moris, nowy obywatel w domu mojej przyjaciółki Olgi ;)

~Tea~

6 komentarzy:

  1. ja chyba nadal jestem taka mała, z resztą się tak zachowuje haha
    ale nie chciałabym dorastać na siłę ;)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post ! :) Ciekawie piszesz , aż chce się czytać ❤

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieciństwem trzeba cieszyć się jak najdłużej się da! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!♥

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo chciałabym powrócić do lat kiedy mój wzrost nie sięgał jeszcze 1,40m... wtedy wszystko było o wiele prostsze... :)

    OdpowiedzUsuń