poniedziałek, 18 maja 2015

Memories

Wspomnienieobraz przeszłości wywołany w pamięci; też: pamięć o tym, co było. Taką definicję znajdziemy w słowniku.
Wspomnienia tworzymy cały czas. Czas płynie nieubłaganie, ciągle coś przemija. Ale czy na pewno? Mam na myśli to, że niektóre osoby, wydarzenia mogą minąć, ale tak naprawdę zostaną na zawsze w naszych sercach. Bardzo często rozmyślam o przeszłości, rozważam nad tym co mogłoby się stać, gdybym postąpiła inaczej. Żałuje wielu rzeczy, które zrobiłam, ale wychodzę z założenia, że lepiej żałować że się coś zrobiło niż żałować że się czegoś nie zrobiło.




Ostatnimi czasy zauważyłam, że życie przecieka mi między palcami. Utwierdził mnie w tym niedawny widok: we wtorek w zeszłym tygodniu pojechałam z rodzicami do mojej cioci, która mieszka w innym mieście. Jej dom jest dosłownie na przeciwko torów. Gdy miałam ok. 7-8 lat jeździły tam pociągi co 30 minut- dziś już w ogóle tam nie jeżdżą. Tablica z napisem Brzostów jest już kompletnie zardzewiała, farba odeszła, a sam napis jest praktycznie niemożliwy do odczytania. Zrobiło mi się dziwnie przykro- uświadomiłam sobie, że dzieciństwo już niedługo się skończy. Za rok kończę gimnazjum- kolejny etap życia. Zaczną się, a właściwie już się zaczęły pytania o dalszą edukację: ,,Co chcesz robić po gimnazjum?", ,,Gdzie idziesz po gimnazjum?", ,,Jeszcze nie wiesz?!"- bardzo nie lubię tych pytań. Gdy je słyszę czuję kłucie w sercu. Już za 3 lata będę pełnoletnia, na co nie jestem gotowa. Dorosłość zdecydowanie nie jest dla mnie. Zostało mi tylko wspominać dzieciństwo i tą ,,beztroskość". Pomagają mi w tym zdjęcia- przeglądałam je już milion razy, ale według mnie to najcenniejsze pamiątki.





                                   
            Taki gamer był ze mnie od najmłodszych lat :D                                                          Soł feszyn







Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Też cenicie sobie fotografie z przeszłości?
Podobają Wam się takie posty "od serca"?

                                                                                                    ~A



4 komentarze:

  1. Nie można niczego żałować! :)


    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosłownie się wzruszyłam czytając ten post...
    Gratuluje, pięknie piszesz!

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, to bardzo motywuje :)
    ~A

    OdpowiedzUsuń