niedziela, 17 maja 2015

Moment of happiness

Hej Wam drodzy czytelnicy!
Uwielbiam takie dni jak ten, bo był dobrym dniem ;). Weekend minął mi bardzo szybko, nie wypoczęłam wystarczająco.Tak, wiem, że do wakacji zostały nie całe dwa miesiące, ale nadal tego nie czuje. Pełno nauki, zero wolnego czasu. Ale cały czas staram się myśleć pozytywnie i nie łamać się w tych trudnych chwilach. Wiosna to jedna z moich ulubionych pór roku, nie jest ani za zimno, ani za ciepło. Idealnie . Jestem szczęśliwa. Kocham ten stan.
Co sprawia mi najwięcej przyjemności wiosną?  

Kwiaty, są wszechobecne, piękne. Budzą się do życia i sprawiają mi radość. ;))

Wiosną uwielbiam pić koktajle (jeśli czytaliście mój post o koktajalch to wiecie że je uwielbiam), zaczyna pojawiać się coraz więcej owoców, które też z przyjemnością wrzucam do moich koktajli ;)



Wiosną uwielbiam nosić kolorowe koszulki, choć Zazwyczaj wole ubierać się w stonowanych kolorach. Moim ulubieńcem tej wiosny stała się bluzeczka, która kupiłam zeszłego lata i nie byłam do niej całkowicie przekonana,dopiero teraz ją polubiłam. ;) 
 
Arbuzowym akcentem żegnam się z wami. Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad ;)))


~Tea~


2 komentarze: