środa, 27 maja 2015

Każdy dzień przynosi coś nowego!

Hej Wszystkim!
Ten tydzień powoli zaczyna mnie przytłaczać, dłuży się bez końca...
Codziennie sprawdziany...testy..itd. W szkole nawet na przerwach jest już nudno, ale cóż, gdyby nie wysiłek w ciągu roku ,nie docenialibyśmy wakacji. :)

Dość o szkole.

Nie wiem co przyniesie mi jutro, ale wiem że dziś dostałam wszystko czego oczekiwałam.
 Mój dzień wyglądał pospolicie :
  • Szkoła
  • Bieganie
  • Obiad
  • Nauka
  • Ewentualna rozrywka
  • Spać
Ale mimo wszystko to wystarczyło mi by być szczęśliwa i dumna z siebie.
W ostatnim czasie, nauczyłam się , że należy cieszyć się z małych sukcesów, być dumnym z najmniejszych osiągnięć i doceniać każdą - pozornie- małowartościową chwile w naszym życiu.
Zamiast patrzeć na szklankę i mówić że jest do połowy pusta, popatrz na nią i pomyśl- Jest do połowy pełna! Super!
Nawet na sprawdzianie pomyśl sobie że 20 pytań to tylko 20 pytań, a nie aż... Wiem, to banalne, ale właśnie takie jest szczęście-Bardzo proste i łatwo osiągalne.

                                           Wystarczy trochę dobrej woli, prawda?







Mam uśmiech na twarzy gdy oglądam nasze wspólne zdjęcia, Moje i Anki <3
Nie na każdym zdjęciu trzeba wyglądać jak słup ;)

Przedstawiam Wam mojego Psa Yoko :)
Ona to dopiero jest szczęśliwa :)

A wy? 
Jesteście?
;)

~Tea~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz