piątek, 29 maja 2015

Zwykle.

Siemanko!
Piątek, piąteczek, piątunio. Tak, też się cieszę, że już weekend!
 Nawet moi sąsiedzi puszczali przed chwilą fajerwerki, serio.
Dzisiaj znów będzie taki "luźniejszy" post, a zdjęcia znów "zwykłe". I do tego mniej niż zwykle. Ale pociesza mnie to, że w przyszłym tygodniu prawdopodobnie uda mi się w końcu nabyć statyw! Tani i również ZWYKŁY, ale obecnie zależy mi na czasie. Będzie mi znacznie łatwiej robić zdjęcia nie tylko (aż nie mogę przestać się dziwić haha) sobie. Jutro może przejadę się gdzieś rowerem i porobię jakieś zdjęcia do kolejnego posta. Chociaż nie wiem czy to się uda, bo w tej chwili dosłownie leje... Po niedzieli razem z mamą mam zamiar poszukać w okolicznych sklepach tapety z kwiatami wiśni, coś w tym stylu:


Mam nadzieję, że znajdę takową, bo bardzo chciałabym żeby się znalazła w moim pokoju. Ogólnie w najbliższym czasie będzie dosyć "luźno". W środę mam przedstawienie projektów, czwartek i piątek będzie wolny od szkoły, a za tydzień w środę (10.06) jadę na trzydniową wycieczkę! I takim oto sposobem powoli zbliżamy się do końca tego roku szkolnego. Zostało raptem 27 dni...




Też już macie luz w szkole? Czy może wręcz przeciwnie?

                                                                                                                        ~A

5 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Statyw to świetna sprawa!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. troche nas jeszcze mecza ale zaczynaja sie wycieczki i niedlugo dzien dziecka wiec bedzie fajnie :)
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna tapeta - mam nadzieję, że uda Ci się ją znaleźć *.* Uwielbiam japońskie motywy <3 Wszystkie blogerki piszą o tym, że zostało 27 dni do wakacji, a mnie wcale ta myśl nie pociesza, ponieważ chciałabym, żeby były one już tu i teraz haha :D Powodzenia w przedstawianiu projektów, miłej wycieczki :) Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na nowy post, w którym się UJAWNIAM Z PIERWSZĄ STYLIZACJĄ na blogu z NOWYM WYGLĄDEM :) Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła! http://angegar-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja luzu nie mam. Ale też najgorzej nie jest.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń