poniedziałek, 25 maja 2015

Czas, czas, czas.

Witam!
Wy też czujecie się totalnie wypompowani z sił? Na nic nie mam ochoty i energii, a myśl o tym ile pracy czeka mnie w tym tygodniu przyprawia mnie o mdłości. Dlaczego, gdy jestem w szkole to praktycznie nic nie robimy, a gdy nie ma mnie jakiś czas to mam OGROMNE zaległości? Tyle się ostatnio dzieje, że głowa mała! Tu muszę napisać 6 sprawdzianów, tu wziąć udział w pewnej akcji z EDB, tu popilnować kuzynów, tu pojechać do lekarza- istna masakra! Tak brakuje mi wolnego czasu- ale nie tylko takiego żeby, np. sobie coś obejrzeć, tylko takiego bym nie musiała się martwić, że za chwilę muszę się wziąć do pracy. Na szczęście do wakacji został już prawie miesiąc!









                                Jakoś tak mało mnie na tym blogu, więc postanowiłam, że dam jakieś swoje stare zdjęcie.
                                                                Kolejny raz miszmasz. Nawet się zrymowało...



A jak Wy? Też Wam brakuje energii? Czy może wręcz przeciwnie?

          
                                                                                                                   ~A

14 komentarzy:

  1. nie na temat ale mam pytanko.. jak twoim zdnaiem powinien wyglądac idealny blog? :)
    zapraszam do siebie, obserwacje i komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy! :) -> ♥Blogasek♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak Ania. Ale nudzi mi się w domu, więc chociaż to nie mój post to odpowiem ;) Hehe, myślę że najlepszy blog, to taki, który jest o tobie, lub ukierunkowany na jeden główny temat. ;) takie blogi wg mnie zbierają największą liczbę czytelników ;)

      Usuń
  2. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich i to mi się w nim podoba ;) Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;)
    Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również !

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/delilah.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, prowadzimy bloga we 2 ;)) pewnie że zajrzymy

      Usuń
  3. Może energii nie brakuje, tylko brakuje tego czasu... Wszyscy nauczyciele myślą, że chyba moja doba ma 50h.... :< Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie :D albo że tylko z jego przedmiotu trzeba się uczyć U_U
      ~A

      Usuń
  4. Bardzo fajny blog, śliczne zdjęcia <3
    Ja myślę już tylko o wakacjach, o tym żeby spędzić czas z przyjaciółmi :))

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) musimy się nacieszyć że został dokładnie miesiąc! :D

      Usuń
  5. świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Nie ma sprawy, już zrobione ;)
      ~A

      Usuń
  6. wakacje juz tak blisko :3!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ostatnio nie mam na nic czasu. To przez ten szał z ocenami na koniec roku, eh

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście jeszcze tylko tydzień i odpoczniesz :)
    Piękne zdjęcia!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spędzam wakacje w sposób siedzący, przed komputerem, ale tylko po części, bo dużo czasu również poświęcam na spacery, wyjazdy itd. ;)
    Fajny blog, zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń