poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Pyrkon 2015!

Hej, hej! Niektórzy z Was, na pewno wiedzą, że w ten weekend (24-26.04) odbył się Pyrkon w Poznaniu. W końcu udało mi się na niego wybrać razem z siostrą! Mimo, że wejściówkę kupiłam na 3 dni to i tak, niestety, byłam tylko w dwa pierwsze. Pierwszego dnia cały czas zwiedzałyśmy stoiska, na których można było kupić najróżniejsze rzeczy, zaczynając od mang, kończąc na grach zarówno komputerowych jak i na konsole. Oczywiście straciłam tam 3/4 pieniędzy, które wzięłam. Najbardziej rozpaczałam, że nie było mnie stać na smocze kule z Dragon Ball'a... W końcu będą moje! Drugiego dnia więcej się działo: na samym początku, wchodząc już na teren Targów, można było zauważyć zawody, w których mężczyźni pojedynkowali się na miecze (atrapy oczywiście! :)). Nie brakowało przy tym zabawnych komentarzy prowadzącego. Po skończonych bitwach poszłyśmy obejrzeć wystawy przeróżnych obrazów, rzeźb, itp., ale i  tam, 'na arenie' zobaczyłyśmy znów pojedynki, lecz tym razem drużynowe, w których i kobiety mogły brać udział. Następnie poszłyśmy zobaczyć kto wystąpi na Panelu Youtuber'ów, ale niestety znałam chyba tylko 2 osoby, które niekoniecznie oglądam. O 19:00 zaczęła się Maskarada, czyli występy cosplayerów. W połowie występów z wieeeeelką chęcią udałyśmy się w końcu do Game Room'u. Zaczęłyśmy od gry, bodajże na PS2, w jakąś bijatykę fantasy. Niestety zrezygnowałyśmy z kolejki do symulatora wyścigów samochodowych, ponieważ była ona zdecydowanie za długa...
Za rok mam zamiar również się wybrać! No nic, rozpisałam się, zostawiam Was teraz ze zdjęciami jakie udało mi się zrobić!

































A Wy jak spędziliście weekend? Może też byliście na Pyrkonie?

                                                                                                                    ~A

4 komentarze:

  1. Super post ! Ja weekend spędziłam odpoczywając w domu po ciężkim tygodniu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że wypoczęłaś należycie ^^ również pozdrawiam i zaraz odwiedzę Twojego bloga :)
      ~A

      Usuń
  2. Zazdroszczę *^* Ja w sumie większość weekendu spędziłam przed komputerem :<
    http://optimistsjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, przyznam się, że sama lubię w ten sposób spędzać weekend :D
    Również zaraz powędruje na Twego bloga ^_~
    ~A

    OdpowiedzUsuń