piątek, 24 kwietnia 2015

Czy Wiosna już przyszła ?

W moim ogrodzie zaczęłam zauważać pierwsze ślady bosych stóp Naszej Pani Wiosny :)! Czyż to nie wspaniale? Chyba każdy lubi wiosnę. Gdy  byłam młodsza, co rok wszystkie dzieciaki z mojej okolicy 21 marca zbierały się by topić marzannę w miejscowym strumyczku, który ledwo co płynął... Zawsze była to świetna zabawa, ale też nieodłączny rytuał powitania Pani Wiosny.

Każdego roku, gdy wiosna zbiera się do przyjścia i przygrzewa nas słońcem mam jeden i ten sam problem... Rano budzę się, patrzę przez dachowe okno i aż mnie żga w oczy wiosenne słońce, które kusząco namawia do włożenia dziś na siebie pierwszych ''cienkich '' ubrań, tymczasem w południe zaczyna padać deszcz, wiać zimny wiatr i panuje wszechobecna szarość.. Z tego jest jeden wniosek i wcale nie powinny mnie dziwić fanaberie Naszej Szanownej Wiosny...Kwiecień plecień poprzeplata, trochę zimy trochę lata... Oczywiście jeszcze częściej zdarza mi się zupełnie odwrotna sytuacja, budząc się rano i widząc szarugę za oknem, ubieram swetry, kurtki, szale itp. a po południu słońce letnie uśmiecha się do mnie zawadiacko i mówi: ''Znów wygrałem''. :) 

















 Zdjęcia: Tea
Napisała: Tea

12 komentarzy:

  1. Ja właśnie często miałam tak, że ubrałam się w coś ciepłego, a po południu słoneczko ładnie przygrzewało. Więc teraz staram się ubierać tak, żeby pasowało to do każej pogody. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie :) zapraszamy do obserwowania, lecę odwiedzić twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wiosnę :D Ale faktycznie pogoda czasami lubi sprawić psikusa ;))
    śliczne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło, przedyskutuje sprawę konkursu z moja przyjaciółka z którą prowadzę bloga :) lecę do ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już jest cudowna wiosna :)) Śliczne zdjęcia ;**

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) może obs za obs, bardzo mi zależy, dopiero zaczynamy ;)))

      Usuń
  6. u mnie ostatnio były cztery pory roku w ciągu 40 minut - śnieg, deszcz, słońce, wiatr, grad. Mam nadzieję, że szybciutko się to skończy! Już nie mogę doczekać się ciepłych dni, kiedy będzie można wyjść nad wodę! :)

    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne zdjęcia! :D U mnie wiosna już pełna parą <3
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń