poniedziałek, 1 czerwca 2015

Mondays be like...

Hejka!
Jak pewnie się domyślacie z moich planów o zrobieniu w sobotę zdjęć z jakiegoś mojego adventure'a nie wypaliły. To całkiem normalne u mnie dlatego też się nie załamuje. Ale w ten piątek obiecuje jakieś kreatywniejsze zdjęcia i kreatywniejszy post! Przyrzekam! A właśnie- takie pytanie do Was- wolicie takie posty z życia codziennego czy raczej jakieś przemyślenia itp.? Zastanawiam się nad tym żeby raz w tygodniu robić właśnie takie "przemyśleniowe" posty i raz z życia codziennego, ale uwaga, uwaga! Mam nudne życie. :D Haha, no nic, ale przynajmniej dziś coś się działo. Byłam z przyjaciółkami na małej przejażdżce rowerowej, której celem był od początku McDonald, a dokładniej- McFlurry- ale było tam zbyt dużo ludzi, więc w końcu wybrałyśmy się na rynek na inny deser lodowy. Później odwiedziłyśmy Lidla (tak, ciekawie, tak), następnie park (którego część możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej). Na zakończenie udało nam się odwiedzić nasz cel początkowy. Takie poniedziałki to ja lubię!

Musiałam dodać to zdjęcie, bo tak bardzo mnie odzwierciedla w poniedziałki rano.






Jutro nareszcie jadę kupić statyw! Bonusem jest to, że może kupię !sukienkę!, co dla mnie jest bardzo nietypowe, naprawdę. Trzeba mieć szczęście żeby mnie zobaczyć w spódniczce lub sukience.

A Wy jakie macie plany na jutrzejszy dzień?

                                                                                  ~A

1 komentarz:

  1. Ja wolę posty z przemyśleniami, ale co jakiś czas miło przeczytać coś luźniejszego :).

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń