środa, 13 maja 2015

my spring favs

Hej Wam!
Dziś jest właśnie ten dzień, który każdego z nas dopada. Nazywam go life break... Tak,w wolnym tłumaczeniu przerwa w życiu. W taki dzień najczęściej nic mi się nie chce i w sumie nic nie muszę robić. Ale przechodząc do sedna, chcę Wam przedstawić moje must have na wiosnę. 
Lakiery do paznokci z Wibo, BB ,  są świetne!  Dobrze kryją, i długo się utrzymują. Osobiście jestem zwolenniczką jasnych lakierów, cielistych, o lekkim, różowym zabarwieniu. Na wiosnę są idealne! 

Następną rzeczą są koktajle, takie, które kupię w jakimś bistro, lub takie które zrobię sama w domu. Na wiosnę i lato są mega orzeźwiające I do tego zdrowe! 

Ostatnią rzeczą są buty, bez których wiosna nie była by taka sama ;) Zakochałam się w białych converse, wiem ze to żadne odkrycie i ze prawie każdy je ma, ale dla mnie to tegoroczna nowość. Chodzę w nich wszędzie i do wszystkiego mi pasują.Niestety moja droga do szkoły to sama ziemia i kurz, a ci co za tym idzie, codzienne mycie butów. 

Na pożegnanie ślę całusy ;**

~Tea~







1 komentarz:

  1. Świetne trampki :*
    Ja też przesyłam buziaki ! <3
    Zapraszam : mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń